Duitse leverancier van PRTG Network Monitor software laat omzetgroei zien van 31%

Neurenberg, 14 februari 2017 - Paessler AG, leverancier van PRTG Unified Monitoring heeft Wilco Ravestein benoemd tot Channel Sales Director voor de Benelux. De benoeming volgt op een succesvol 2016, waarin het Duitse Paessler in Nederland en België een omzetgroei realiseerde van 31%. De komende jaren verwacht het bedrijf nog meer groei vanwege de snelle opkomst van het Internet of Things. Hierdoor vragen steeds meer apparaten en objecten om gedegen monitoring.

In 2016 trok Paessler 16 nieuwe partners aan in de Benelux, waarmee het totale aantal nu op 112 staat. Ravestein gaat zich als Nederlands aanspreekpunt richten op de versterking van de bestaande partnerrelaties en de uitbreiding van Paesslers lokale partnernetwerk. Ravestein brengt 25 jaar ervaring binnen de ICT-industrie met zich mee. Hij bekleedde verschillende channel- en salesfuncties bij onder meer Tein Technology, Nortel en Siemens.

Ravestein licht toe: "Het afgelopen jaar laat zien dat Paesslers PRTG monitoring software aan populariteit wint in de Benelux, met name binnen het mkb. Nederlandse en Belgische partners hebben daardoor steeds meer behoefte aan een lokaal aanspreekpunt dat niet alleen het product kent, maar ook de markt begrijpt. Ik kijk ernaar uit het partnernetwerk in de Benelux te ondersteunen en verder uit te breiden, zodat Paessler in 2017 een nog grotere omzetgroei realiseert."

Paessler is gevestigd in Neurenberg en internationaal bekend van de PRTG Network Monitor. Deze software monitort alle systemen, apparaten, traffic en applicaties binnen een IT-infrastructuur. Lokale partners van Paessler zijn onder andere Wizzbit, Portland, Road2Result en Comparex.

Bezoek Paessler tijdens Storage Expo België op 22 en 23 maart

Maak kennis met Wilco Ravestein en Paessler's PRTG software tijdens Storage Expo op 22 en 23 maart in Brussel. Paessler is te vinden bij stand 03.E045 en verzorgt daar demo's van hun Unified Monitoring oplossing.

Press Contact

Paessler is working together with several PR agencies around the world. Please send your press inquiries to:

Paessler AG
T: +49 911 93775-0